Plastic Nightmare. also My Imagination Thread.

Taako

Akiba Citizen
May 25, 2017
1,213
826
Update: I didn't want to create a new thread. So I thought I add an element to this thread.
The sudden change of an actress appearance that made YOU think, it was a "different" person.
It can be plastic surgery related as well. As I think most of them will be:p
But it can be cosplay, costume, hair, makeup, etc as well.
Have fun.

Anyways, in part to @Zhonda, who knowingly made me think of this thread. Because he loves slaps.

**This thread is NOT about grips. This thread is about scenes in JAV... that you 'FEEL' OR 'KNOW' "It Went Wrong".
So let me give you an example.
I remember I was watching this JAV long time ago(I can't remember the name) and the weird looking guy slap the actress ass multiple times. Was it hard? I don't know. But it did seem to annoy the actress. She was playing a 'mannequin'.

So until that happen everything was good. But then a little ways into the scene it became edited. The actor was real quiet and that scene ended rather quickly imo.

So... did it GO WRONG or Was It My Imagination?:D

One more. I subbed a movie Time Stop. RctD-404. A bath scene had all the actresses. At one point. One of the actress went under water. Of course I am certain the scene was planned and everyone paid attention. But people have drown in the bath too.
The reaction from the other actresses and even the actress herself...seemed off. Maybe they are told to acted "concern".
Anyways I included pictures below.

So...did it GO WRONG or Was It My Imagination? lol:D That is the basic of this thread.

*Also remember this thread can be about...
1. scenes or the story suddenly changed which makes it different than before.
2. actresses or actors suddenly being replaced or disappear.
3. Someone or something standing in the scene. *Remember the 'infamous" 3 Men and A Baby" ghost story?
4. Maybe the cover shows a completely different movie.

Anything that seems off or not part of the story originally. No matter how big or small.
And be civil please. This is a fun thread for everyone:p
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Zhonda

TeaFlask01

Member
Nov 20, 2022
61
9
rctd4041-jpg.3163887


Who's the woman with big boobs?
 
  • Like
Reactions: Taako

Taako

Akiba Citizen
May 25, 2017
1,213
826
The Katsushika Joint Ward Housing Complex Sunburn Beautiful Girl Obscene Image Series.
Is it my imagination or is the guy talking NOT having the actually sex?:qustion:
I notice the girls looking up and talking but having sex with a somewhat different person.
It's a weird video already but it seems even weirder now:confused:

So is it my imagination or is the guy talking...pretending to have s** and come??? Is it some type of weird VR series?
it's weird lol
I'm sure he's the director but it's weird that he's cucking himself hahaha
Talking is one thing, but pretending to have s**, making noises, and pretending to come???:confused: Cringe asf
 

Attachments

  • kat.jpg
    kat.jpg
    139 KB · Views: 159

Nasu no shogun

Active Member
Feb 26, 2021
247
190
Interesting topic and I wanna contribute. I KNOW I've seen JAVs where I said to myself, "Hmmm, that ain't right!" I'll keep an eagle eye out for weird edits, continuity errors, breaking the fourth wall, etc. Great idea!

-Nasu
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Taako

Taako

Akiba Citizen
May 25, 2017
1,213
826
Interesting topic and I wanna contribute. I KNOW I've seen JAVs where I said to myself, "Hmmm, that ain't right!", but never had anyone to discuss it with. Much less a place where other JAV fans might have know the same performers and genres and could corroborate my theories. I'll keep an eagle eye out for weird edits, mysteriously changing actors, continuity errors, performers breaking the fourth wall, etc. I'll try to help keep this page going! Great idea!

-Nasu
Please contribute. Remember it can be anything that stands out in JAV tat makes you wonder was I "imaging that" lol
It can be scenes, costumes, story plots, ANYTHING!:)
 

Taako

Akiba Citizen
May 25, 2017
1,213
826
I have another to contribute and even if its knowns it still makes it absurd to the imagination:eek::):)

This happen 4 hours ago. I was searching for a movie I wanted to sub.
It was a super old Rocket movie, I wanted to finish subbing it.
I didn't find that movie.... but I saw this one and click. The movie is RCT-804.

So I guess my phone was listening. Electronic devices I always listen guys:rolleyes: be careful.
So suddenly it glow and I hear a notification...
AND I looked and nearly fall out the chair...
My phone assistant gave me the OP>>>(opening theme song) of the JAV. That's NOT the crazy part...
Guess what the theme was????

The Partridge Family. An old american tv series lol. Its the "Come Get Happy Song":hi:

It seem JAV series have used this "reinvented" theme before because I hear it on some other JAV lol

And yes that pan is pink lol
 

Attachments

  • rocketmammeries.jpg
    rocketmammeries.jpg
    35.2 KB · Views: 97
  • rocketmammeries2.jpg
    rocketmammeries2.jpg
    82 KB · Views: 95
  • 70s.jpg
    70s.jpg
    41.3 KB · Views: 102
  • Like
Reactions: Nasu no shogun

Taako

Akiba Citizen
May 25, 2017
1,213
826
It's been awhile, so here goes.

I was subbing another movie SHIC-160
I wonder why the male actor was talking differently. It's like he was interrupting himself and the actress a lot.

Well, it seem like the director was really too involve in the video making.
At times in the video, he would loudly feed lines and sometimes just over shadow the actress and actor, where the would stop completely. Many times.
Who ever was the director, did a shit job and need to learn to keep his mouth shut:gakdenger:

BTW, the movie actress is Hikaru Minatsuki. And she's kinda cute. And has a great ass for her size. And she knows how to fuck.
Screenshot 2023-06-20 205007.jpg
 
  • Like
Reactions: mago

nat42

New Member
Oct 25, 2009
15
22
I think the timestop scene in the bath seems planned / staged, which is a good thing imho.

I get a little uncomfortable at some JAV scenes with scissors, like when they cut holes in clothing being worn, or one time stop scene where the lady was time stopped and having sex while holding open scissors, as it just seems like it could cause injury if they slip.

I did see a non-JAV scene years ago that I was always concerned went wrong and was cut before it did. I was actually quite concerning to worry if the scene involving a wine glass going where it shouldn't, might have gone wrong, as it did seem weirdly editted (it wasn't something I had sought out but like a random scene I happened accross and watched a little for the wtf factor). Suffice to say when you actually get concerned that porn you have seen might have gone badly wrong, well it was more disturbing than funny.

Actually, I am reminded of a JAV public gokkun movie where the girl has cum in her mouth and they take her to a restaurant and there seems to be a misunderstanding where they buy her food and she just swallows and seems actually keen to eat it and they are like upset she swallowed and take the food away from her and she looks disappointed. It was actually kind of cute and didn't seem staged. I think it was one of the Yama To Sora titles?
 
  • Like
Reactions: Taako

Taako

Akiba Citizen
May 25, 2017
1,213
826
I think the timestop scene in the bath seems planned / staged, which is a good thing imho.
Yes haha
I think that scene for me... why was it needed?
It was noisy. Too much water making noise. Not sexy, erotic, or fun.
Maybe that's why I pay attention to it?
I get a little uncomfortable at some JAV scenes with scissors, like when they cut holes in clothing being worn, or one time stop scene where the lady was time stopped and having sex while holding open scissors, as it just seems like it could cause injury if they slip.
Me too. I hate those scissors scenes. In ALL movies. In the early JAV, those scissors were longs.
I could never fathom why they would allowed that on the set???
I did see a non-JAV scene years ago that I was always concerned went wrong and was cut before it did. I was actually quite concerning to worry if the scene involving a wine glass going where it shouldn't, might have gone wrong, as it did seem weirdly editted (it wasn't something I had sought out but like a random scene I happened accross and watched a little for the wtf factor). Suffice to say when you actually get concerned that porn you have seen might have gone badly wrong, well it was more disturbing than funny.
I think so. I will also add you can tell when a porn actress is not liking a scene or an actor.
Besides that, most porn actors refuse to "kiss":):D or give a weak blowjob just to finish the scene.
Actually, I am reminded of a JAV public gokkun movie where the girl has cum in her mouth and they take her to a restaurant and there seems to be a misunderstanding where they buy her food and she just swallows and seems actually keen to eat it and they are like upset she swallowed and take the food away from her and she looks disappointed. It was actually kind of cute and didn't seem staged. I think it was one of the Yama To Sora titles?
She deserve that meal:)
 

Taako

Akiba Citizen
May 25, 2017
1,213
826
I added an element to this thread because of something I discovered.
You can see I add a new title to the old title. That should help you to understand:D

So what I discover...
when I sub old/new movies that some JAV stars change their appearance so much, you almost don't know its them. You feel you seen them, but it doesn't connect.
Here is one such case when I was cleaning a CHN sub of DASD-611.
e1.jpg
e1a.jpg
e2.jpg
e5.jpg
e3.jpg


So... I said her face looks almost to someone I see in movies before in my collection.
RCT-072, KRMV-357
f2.jpg
f3.jpg
f4.jpg
f5.jpg
f8.jpg

So like most JAV stars plastic, plastic, plastic.
And name changes Yuka Osawa, Elly Arai, Elly Akira Elly, Eri Akira.
She has been in the industry a long time that I found out.
Very good performer and had one of the best ass in the industry at the time.
Now plastic plastic plastic.:p

 

Nasu no shogun

Active Member
Feb 26, 2021
247
190
The beautifuil, underrated milf Hijiri Maihara who always wears her hair short.
Not only a good actress but also has a nice body and greater ass. Jul-188, jul-259, pfes-013, adn-338
She is criminally underrated. Very very beautiful.
PRED-276
Just found this iny her page in that link you shared and, man is this my dream! MAIHARA Hijiri in a threesome with SATOMI Yuria!? Two sexy middle age women with soft skin and short hair face-riding and sucking; fingering and fucking! This is going straight to the middle of my top 10!
pred276pl.jpg

pred00276jp-5.jpg
pred00276jp-4.jpg
pred00276jp-7.jpg
pred00276jp-6.jpg

-Nasu
 
Last edited:
  • Love
Reactions: Taako

Taako

Akiba Citizen
May 25, 2017
1,213
826
PRED-276
Just found this iny her page in that link you shared and, man is this my dream! MAIHARA Hijiri in a threesome with SATOMI Yuria!? Two sexy middle age women with soft skin and short hair face-riding and sucking; fingering and fucking! This is going straight to the middle of my top 10!
pred276pl.jpg

pred00276jp-5.jpg
pred00276jp-4.jpg
pred00276jp-7.jpg
pred00276jp-6.jpg

-Nasu
These 2 looks great! I could take a movie with only them alone lol
 
  • Like
Reactions: Nasu no shogun