Favourite "Mature" JAV Performer (looks and performance)

ramp_it_up

Well-Known Member
Dec 21, 2018
416
371
Nice recs! For me, I like the first joint on your list and the last two. But...why do you describe the woman in the glasses' face as "rough"? Her skin is so smooth! I'm about to go to her Twitter for some moisturizing and aftershave tips, yo!

Were you referring to one of the faces she makes while performing?

-Nasu
Center Village has an excellent presentation about their covers; most Jav does. The first chick looks good even though she looks like a camel in the movies. She gets fucked well. I love center village because they make the AV models look like conservative women off the streets, but who knows where they come from in reality. I have a few ideas, but it doesn't look as smooth as the covers when you look at her face. Don't get me wrong, women who have that rough look get fucked good lol
 

ramp_it_up

Well-Known Member
Dec 21, 2018
416
371
Looks like she's doing another video debut part three.

IN HER PREVIOUS SHOOTS, SHE HAS SHOWN HER INSATIABLE DESIRE FOR A WORLD OF ABUNDANT EROS AND PLEASURES THAT ARE NOT BOUND BY THE AGE OF 70. THIS TIME, WITH A NUMBER OF NEW UNEXPERIENCED PLAYS, HE WILL FURTHER AWAKEN THE EROTIC POTENTIAL HIDDEN WITHIN HIMSELF .... THE GREEDY EROS OF A MATURE WOMAN WHO DEVOURS THE PHALLUS IN FRONT OF HER WITHOUT THINKING THAT IT IS STILL TOO EARLY TO MOVE ON TO A DRAMA WORK, AND THE UNPRECEDENTED 70-JI WIFE DOCUMENT THAT CHALLENGES THE LIMITS OF FULLY MATURE AV THE THIRD INSTALLMENT!!

Trailer

h_086jura54pl.jpg
 
Feb 26, 2021
56
30
Center Village has an excellent presentation about their covers; ...
Agreed! Some of their first time actresses' "Debut" videos have covers that are so much sexier than the lame sex they fumble through that I have deleted the videos but kept their covers.
The first chick looks good even though she looks like a camel ...they make the AV models look like conservative women off the streets... I have a few ideas, but it doesn't look as smooth as the covers...Don't get me wrong, women who have that rough look get fucked good lol
Like a camel?! That makes me wanna download the video just to see if that's true!

I love the conservative Japanese housewife look too! Where do you think these "normal" looking women are coming from?

-Nasu
 
Last edited:

headcrusher

Active Member
Oct 21, 2021
191
136
Now that I think about it... There's no lactating thread, right? I think it's about time :haha:

If you like it this one is gold. Young mother absoluterly stunning. Great hips and good tits but showing the consequences of being mother.
I hope this one is not the only video she makes because she's probably the best (literal) milf I've seen. Or at least she's the idealization I have of a recent mother.

268311398_1665126l.jpg

Great news fellas...

I'm pretty sure (I haven't download these videos yet) she's Tamaki Kaho. At least we have a name... and more videos. I was really afraid she would only make 1 appearance.

1sdnm342pl.jpg


1sdnm340pl.jpg


Absolutely stunning
 
  • Like
Reactions: djlandd01

headcrusher

Active Member
Oct 21, 2021
191
136
Good lord, I'm hyperventilating with my last discovering.

Sugimoto Ai. She has 2 videos. One in the 7th? month of pregnancy and another just after the baby. For the moment I've only watched the last one. Amazing breasts and lots of milk. I crave for more videos from her.
 

Attachments

  • 2022-06-10 23_05_16-hhd800.com@GAS-497.mp4 - mpv.png
    2022-06-10 23_05_16-hhd800.com@GAS-497.mp4 - mpv.png
    1.7 MB · Views: 77
  • 2022-06-10 23_05_53-hhd800.com@GAS-497.mp4 - mpv.png
    2022-06-10 23_05_53-hhd800.com@GAS-497.mp4 - mpv.png
    1.6 MB · Views: 77

djlandd01

Active Member
Feb 8, 2022
118
34
Thats cool, but I'm currently waiting for these. Especially the second one
h_086hone270pl.jpg


h_086fera147pl.jpg
Cant find HONE 270 (first one), any link so i can preview trailer for it :)
The second one indeed a delight, didnt kow Sakura Motoya, added this meaty milf to my list. cheers
 

ramp_it_up

Well-Known Member
Dec 21, 2018
416
371
Cant find HONE 270 (first one), any link so i can preview trailer for it :)
The second one indeed a delight, didnt kow Sakura Motoya, added this meaty milf to my list. cheers
Here you go boss

Memories of Grandma [Age difference 45 years old] Grandmother and grandson who can not tell their parents Sex in the middle of a super-generation middle out Chiyoko Kawahata - Adult DVD・Blu-ray Mail Order - FANZA Mail Order (dmm.co.jp)

Sakura Motoya reminds me of the classic milfs of the day, shes got the age and good body, but I like that shit worn down lol
 

djlandd01

Active Member
Feb 8, 2022
118
34
Sakura Motoya reminds me of the classic milfs of the day, shes got the age and good body, but I like that shit worn down lol
Well I started JAV about almost 2 years now, but I truly enjoy old JAVS that I find online, I dont know why, I just love me some Raw Meaty bodies that I find in the old JAV IDs.....

Cheers for the ID share :)
 
  • Like
Reactions: pspo

headcrusher

Active Member
Oct 21, 2021
191
136
Another video!!!

edit: seriously, I know it's photoshoped, but the cover photo with that body and smile... it melts me.

1sdnm349pl.jpg
 
Last edited:
  • Like
Reactions: djlandd01